CN23 nyilatkozat

Ha javításra, vagy garanciális cserére küldesz valamit az EU-n kívül, ki kell töltened a CN23-as vámáru-nyilatkozatot.

A CN23 vámáru-nyilatkozat célja, hogy a vámeljárást végző hatóság a csomag felbontása nélkül meggyőződhessen annak tartalmáról. Ettől függetlenül a csomagot szúrópróbaszerű ellenőrzés során felnyithatják.

Szintén a CN23 nyilatkozat szolgál arra, hogy bizonyítsd, a termék egyszer már járt Magyarország területén.

Mivel a vámot és ÁFA-t akkor kell megfizetni, amikor az áru először lép be az országba, ezzel a CN23 vámárú-nyilatkozattal tudod igazolni, hogy a garanciális javításból visszaérkezett termék után korábban már megfizetted a vámot  – feltéve, ha kiszabásra került –  és az ÁFA-t.

A Magyar Posta előírása alapján a javításra vagy cserére kiküldött áru esetén a CN23-as nyilatkozat mellett egy kiviteli vámáru-nyilatkozatot is ki kell tölteni.

Fontos, hogy a kitöltött, és a posta által lepecsételt CN23-as nyilatkozatról kérj egy egy másolatot!

Amikor a javított termék visszaérkezik Magyarországra, ezt kell majd bemutatnod ahhoz, hogy ne fizettessék veled ki újra az ÁFA-t.

***********************************************************************

Egyszerűbb és gyorsabb megoldásra vágysz? Töltsd ki a hibabejelentő űrlapot, és 2 munkanapon belül árajánlatot adunk a javításra.

***********************************************************************

Hibabejelentés

Kérlek add meg a hiba részletesen leírását, és a hiba felmerülésének körülményeit!

Személyes adatok
Szállítási cím
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár. A "Kérem a bevizsgálást!" gomb megnyomásával kijelentem, hogy a 3.990 Ft-os bevizsgálási díj megfizetését vállalom, függetlenül attól, hogy a készülékem javítható-e. Egyúttal tudomásul veszem, hogy a javításra adott árajánlat elfogadása, és a javítás megrendelése esetén a bevizsgálási díjat nem kell megfizetnem.

Jelen megrendelésre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 8 napon belül, de legkésőbb a készüléked bevizsgálásra való átadásáig a szerviz@kinaitelefonjavitas.hu címre küldött e-mailben jelezheted.

A szerződést a hibabejelentő űrlap kitöltésével és a "Kérem a bevizsgálást!" gombra való kattintással a yolo Kft.-vel kötöd (1082 Budapest, Baross utca 86 5/3 Cj: 01-09-875470)

FEL