Garanciális hibajavítás Kínában

Azzal, hogy garanciális hibajavításra kiküldted a kütyüdet Kínába, még csak az első lépést tetted meg.

Érdemes figyelned, hogy mikor ér ki a küldeményed Kínába.

Ha a nyomkövetési oldalon azt látod, hogy megérkezett, az RMA számra hivatkozva írj egy levelet, és érdeklődj, hogy megkapták-e.

Ez gyakran segít abban, hogy hamarabb javításra kerüljön a készüléked.

Az esetek többségében e-mailben kapsz tájékoztatást arról, hogy mi a hiba, és várhatóan mikorra javítják meg.

Nagyon ritka, hogy egy az egyben cseréljék a hibás terméket. Az pedig szinte elképzelhetetlen, hogy pénzt fizessenek vissza.

A hibajavítás általában eltart 2-4 hétig. Érdemes néha e-mailben rákérdezni, hogy elkészült-e.

***********************************************************************

Egyszerűbb és gyorsabb megoldásra vágysz? Töltsd ki a hibabejelentő űrlapot, és 2 munkanapon belül árajánlatot adunk a javításra.

***********************************************************************

Hibabejelentés

Kérlek add meg a hiba részletesen leírását, és a hiba felmerülésének körülményeit!

Személyes adatok
Szállítási cím
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár. A "Kérem a bevizsgálást!" gomb megnyomásával kijelentem, hogy a 3.990 Ft-os bevizsgálási díj megfizetését vállalom, függetlenül attól, hogy a készülékem javítható-e. Egyúttal tudomásul veszem, hogy a javításra adott árajánlat elfogadása, és a javítás megrendelése esetén a bevizsgálási díjat nem kell megfizetnem.

Jelen megrendelésre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 8 napon belül, de legkésőbb a készüléked bevizsgálásra való átadásáig a szerviz@kinaitelefonjavitas.hu címre küldött e-mailben jelezheted.

A szerződést a hibabejelentő űrlap kitöltésével és a "Kérem a bevizsgálást!" gombra való kattintással a yolo Kft.-vel kötöd (1082 Budapest, Baross utca 86 5/3 Cj: 01-09-875470)

FEL