Garanciális termék postázása Kínába

Miután bejelentetted a hibát a kínai eladónak, nincs  más dolgod, mint a garanciális terméket elküldeni Kínába.

Ha megvan az RMA szám és a pontos cím, postán küldd el a terméket.

Ne használj expressz szállító cégeket, mint a DHL, az UPS vagy a GLS. Ezek a cégek ugyanis vámolják a termékeket, amikor megérkezik Kínába, és a kínai eladók nem hajlandóak vámot fizetni.

Nyugodtan küldd vissza a terméket a Magyar Postával!

A legolcsóbb megoldás az ajánlott levél, 2 kg súlyig fel tudod így adni a küldeményed.

2016 nyarán a Magyar Posta díjszabása szerint egy ajánlott levelet 2.400-7.400 Ft között visz el a posta Kínába, súlytól függően.

Fontos, hogy a postára adáskor tölsd ki a CN23-as nyilatkozatot!

A küldeményt az ajánlott levél ragszámával követni is tudod majd.

Nyomkövetésre használhatod a Magyar Posta nyomkövetés szolgáltatását vagy a 17track.net oldalt.

A küldemény kb. 2-3 hét alatt ér Kínába.

***********************************************************************

Egyszerűbb és gyorsabb megoldásra vágysz? Töltsd ki a hibabejelentő űrlapot, és 2 munkanapon belül árajánlatot adunk a javításra.

***********************************************************************

Hibabejelentés

Kérlek add meg a hiba részletesen leírását, és a hiba felmerülésének körülményeit!

Személyes adatok
Szállítási cím
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár. A "Kérem a bevizsgálást!" gomb megnyomásával kijelentem, hogy a 3.990 Ft-os bevizsgálási díj megfizetését vállalom, függetlenül attól, hogy a készülékem javítható-e. Egyúttal tudomásul veszem, hogy a javításra adott árajánlat elfogadása, és a javítás megrendelése esetén a bevizsgálási díjat nem kell megfizetnem.

Jelen megrendelésre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 8 napon belül, de legkésőbb a készüléked bevizsgálásra való átadásáig a szerviz@kinaitelefonjavitas.hu címre küldött e-mailben jelezheted.

A szerződést a hibabejelentő űrlap kitöltésével és a "Kérem a bevizsgálást!" gombra való kattintással a yolo Kft.-vel kötöd (1082 Budapest, Baross utca 86 5/3 Cj: 01-09-875470)

FEL