Kínában javított termék visszaküldése Magyarországra

A javítás után minden esetben postán küldik vissza a javított készüléked.

Így újabb 2-3 hetet vesz igénybe, amíg megérkezik.

Postázáskor általában megadják a csomagszámot, amivel nyomon tudod követni, merre jár a küldeményed.

Ha a csomag értéke meghaladja a 22 EUR-t, akkor a Magyar Posta vámkezeli.

A Kínából érkező elektronikai termékekre a vám 0%, azonban a 27% ÁFA-t ki kell fizetni. Ehhez adódik hozzá még a Magyar Posta vámkezelési díja, ami magánszemélyeknek jelenleg 2.000 Ft.

A vámkezelésről postai levélben értesítenek, és bekérik a vámkezeléshez szükséges papírokat (számla, fizetési bizonylat stb.).

Ha a terméket Magyarországról küldted vissza javításra, akkor van rá lehetőséged, hogy elkerüld az ÁFA újbóli kifizetését.

Erre akkor van esélyed, ha kiküldéskor kitöltötted a CN23 vámáru-nyilatkozatot.

A postai vámkezelési folyamatot felgyorsíthatod. Figyeld, hogy mikor érkezett meg a küldeményed Magyaroszágra. Ezt a nyomonkövetési oldalak ált. a “célországba továbbítva” vagy “célországba megérkezett” státusszal jelzik.

Ekkor küldd el a vámkezeléshez szükséges dokumentumokat a postaimport@posta.hu címre.

Sokszor a teljes vámügyintézés átfut e-mailben még azelőtt, mielőtt a postai levelet megkapod a szükséges dokumentumok beküldéséről.

A vámkezelt csomagot a postásod fogja kézbesíteni. A felmerült díjakat, mint az ÁFA, ill. a posta vámkezelési díja a postásnak kell kifizetned.

A vámkezelési dokumentumokat megkapod postai úton és e-mailben is. Ezeket mindig őrizd meg!

***********************************************************************

Egyszerűbb és gyorsabb megoldásra vágysz? Töltsd ki a hibabejelentő űrlapot, és 2 munkanapon belül árajánlatot adunk a javításra.

***********************************************************************

Hibabejelentés

Kérlek add meg a hiba részletesen leírását, és a hiba felmerülésének körülményeit!

Személyes adatok
Szállítási cím
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár. A "Kérem a bevizsgálást!" gomb megnyomásával kijelentem, hogy a 3.990 Ft-os bevizsgálási díj megfizetését vállalom, függetlenül attól, hogy a készülékem javítható-e. Egyúttal tudomásul veszem, hogy a javításra adott árajánlat elfogadása, és a javítás megrendelése esetén a bevizsgálási díjat nem kell megfizetnem.

Jelen megrendelésre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 8 napon belül, de legkésőbb a készüléked bevizsgálásra való átadásáig a szerviz@kinaitelefonjavitas.hu címre küldött e-mailben jelezheted.

A szerződést a hibabejelentő űrlap kitöltésével és a "Kérem a bevizsgálást!" gombra való kattintással a yolo Kft.-vel kötöd (1082 Budapest, Baross utca 86 5/3 Cj: 01-09-875470)

FEL