Kínai garancia érvényesítése

Egyre gyakoribb, hogy telefonokat, tableteket vagy más kütyüket külföldről rendelünk meg. A legjobb árat gyakran kínai webáruházban találunk.

A kínai kereskedők mindent megtesznek, hogy az ember vásároljon tőlük. Az alacsony ár mellett gyakran kínálnak ingyen kiegészítőket, vagy más ajándékokat.

Ha megbízható eladótól vásároljunk, jó eséllyel a termék megérkezik, és azt kapjuk, amit ígértek. A probléma akkor kezdődik, ha a telefonunk meghibásodik.

A kínai garancia érvényesítése nem ördöngösség, de jó, ha ismered a trükköket.

Összegyűjtöttem Neked minden fontos információt ezzel kapcsolatban. Ha átrágod magad ezen a gyakorlati útmutatón, önállóan is boldogulni fogsz.

 

***********************************************************************

Egyszerűbb és gyorsabb megoldásra vágysz? Töltsd ki a hibabejelentő űrlapot, és 2 munkanapon belül árajánlatot adunk a javításra.

***********************************************************************

Hibabejelentés

Kérlek add meg a hiba részletesen leírását, és a hiba felmerülésének körülményeit!

Személyes adatok
Szállítási cím
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár. A "Kérem a bevizsgálást!" gomb megnyomásával kijelentem, hogy a 3.990 Ft-os bevizsgálási díj megfizetését vállalom, függetlenül attól, hogy a készülékem javítható-e. Egyúttal tudomásul veszem, hogy a javításra adott árajánlat elfogadása, és a javítás megrendelése esetén a bevizsgálási díjat nem kell megfizetnem.

Jelen megrendelésre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 8 napon belül, de legkésőbb a készüléked bevizsgálásra való átadásáig a szerviz@kinaitelefonjavitas.hu címre küldött e-mailben jelezheted.

A szerződést a hibabejelentő űrlap kitöltésével és a "Kérem a bevizsgálást!" gombra való kattintással a yolo Kft.-vel kötöd (1082 Budapest, Baross utca 86 5/3 Cj: 01-09-875470)

FEL